//=time() ?>
#RWBY #Neopolitan
センシティブな内容を含むツイートです。
表示するにはログインして設定を変更してください。
https://t.co/duMtjlysYg
This style is cool! a bit like embers
这个脸改了好久还是觉得不对劲… 机械臂之后画了
Now she is Saitama, much easier to draw, forgive me😂
We all need a face mask. XDD https://t.co/JgIEya2n9J
I want to draw neo with shot hair XDD #RWBY #neopolitan https://t.co/82nDuNwwZ1