//=time() ?>
Petit tweet sur un petit concours de dessin que j'ai fait durant la convention virtuelle A2U >w<
Thème : "Noël & Sucreries avec Angel et Lilith"
(J'ai eu le coup de coeur du public >//< je suis contente <3)
Art for secretacos summer 2020 on @ZShinaji 's Discord server =D
It' s an art for Japsy <3 I'm happy that you like it >//<
(AND OK SORRY FOR THE TAG XDDD)
#AnimalCrossing #secretart #secretacossummer2020 #neferti #moeacnh #momoacnh #kkacnh
Little update ;D icon finished of my persona Takeo and Azur ;D just right~
POUMPOUM PIDOUX IS ALIVE!!!
#commissionart and also #redraw from 2012 of my friend (@TrexSensei/@T_rex_sensei)'s character. Called Poumpoum Pidoux, she is a goddess and we RPed a lot before XD it was a really good redraw <3
#poster #backgroundforest
Bon petit message français de passage :D je vais faire un petit tweet pour vous souhaiter un Joyeux Noël et vraiment passez de bonne fêtes en familles ou avec des amis. Et si vous êtes seuls, profitez et reposez vous bien <3
#JoyeuxNoel #MerryChristmas #digitalsketch #takeo #oc
En retard mais tant pis, j'avais eu la flemme d'envoyer hier XD
#SaintValentin
Take those 8D Error and Ink (+Mr.Lite ;D). It's been a long time I didn't draw them. Inspired from one of our VrChat's session I did with my friend, zenax <3
Error belongs to @DaCrayonQueen
Ink belongs to Comyet/Myebi
COMMISSION DONE
I’m so happy and dead XDDD I really hope that my boyfriend’s auntie and her lovely niece will love this poster ;///; And It was also the first time I draw Erza @w@ Really beautiful armor~
(I’m sorry for all the mistakes I did for the swords ;; )
Little preview of one of my commissions ;///; It's been so long that I didn't get a commission that I try my best to do it as best as I could >///< This is Erza from Fairytale ;//; And sorry about her swords... I messed up a lot about them... *rolls away*
Ceci est le premier challenge qu'une amie m'a donné XDD
"Azur porte Takeo sur son dos. Elle le fait avancer avec un tacos"
Vraiment ses derniers temps, j'ai dessiné Azur que en mode "genocide" alors je suis super contente d'avoir eu un challenge aussi cool >w<