//=time() ?>
Belli bir süre sonra bitsin de kurtulayım moduna geçtim eksiklerim varsa kusura bakmayın
🐬🐬🐬
Flop kalacağını bile bile paylaşıyorum hadi bakalım
(Bu çizim de eski bu arada ilk suluboya çizimim felandı kötü olmuş olabilir yani sjckkskvks)