//=time() ?>
sometime i don't understand what is in my head
hmm planning to make my 3rd doll🤔
so pretty (๑•̀ㅂ•́)و✧
he so pretty to draw #オージクの掛軸 https://t.co/bmBbpUWEE3
@45395_00_401036 ありがとう! 気に入っていただけて嬉しい 描きたいベトナム衣装がいっぱいです〜
my favorite tbh because so easy to draw but sti so pretty https://t.co/aqVkx7xPe0
my lord trying new culture #ルナイトアート
the doll design getting normal form design🤔
@7night_tiaki 写真じゃ全然わからないので、七夜さんの声の良さを数字で表現してもいいですか? 11/10 やさしく、セクシーに、暖かく、甘く、ドキドキさせて 予測不可能な、最も優しい悪役? 七夜さんの声は本当に本当に素晴らしい~!これは私が七夜さんの声を初めて聞いたときの私
sometime i have illusion that i can color✨ /repost my drawings