//=time() ?>
Perquè no m'agraden les preqüeles d'Star Wars, capítol 2187. I vull dir perquè no m'agraden a MI, tot totalment subjectiu. Ja sabeu que per gustos... De fet, aquesta tira de @adamtotscomix em representa. Gaudiu del que us agradi sense mirar enrere! ^o^
Dibuixets i dissenys i llibre i moltes més coses que hem fet per @PetitsCamaleons amb @editorial_nanit 🦎
@RogerUsart De rebot, els botons Logitech que fem servir per jugar també ens han servit per fer anar el sistema de comunicació que vam inventar ☺️
@yalm1579 Ja ho he trobat! Interceptor imperial classe Fury. Pot ser que sigui aquest? Sortia a The Old Republic, el MMORPG de Bioware.
I fins aquí. Falta alguna nau? Uns soldats d'assalt mencionen que retiren els vells T-15... i uns soldats d'assalt a l'estrella de la mort a l'Episodi IV mencionen els nous T-16, que son impressionants. Es refereixen als saltadors T-16? Podríem continuar el fil per sempre! 😅
Acabo el fil amb una curiositat sobre la Tantive IV, precisament. Els primers dissenys del Falcó Mil·lenari eren molt similars a les corbetes Corellia. Ralph McQuarrie imaginava el Falcó amb un disseny llarg, gairebé com la Tantive IV però amb la cabina que ja coneixem.