//=time() ?>
wip no rt
estoy enamorado de su carita belaaaaaaaa estoy enamorado de su piel morenaaaaaaa que le den dembow dembow
#OMEROCHINCHON casi nunca pinto en digital y ya no le entiendo un choto pero boe almenos quedó bien JHSDJH
I personally haven't been drawing much, I just recently started drawing digitally again
So here are some commissions I made this year :D
I'll be reopening them soon if anyone's interested