//=time() ?>
gee 🎨
I enjoy drawing faces, but they’re really hard...
artists, qrt with um your faces!!! https://t.co/4vJY7KysO8
12/7 13時頃skebを開けます!
3〜5件募集の予定です!何卒よろしくお願いします🙏
I’ll be opening my Skeb around 1 PM (JST) on December 7th!
I’m planning to accept about 3–5 requests.
Thank you so much in advance! 🙏
https://t.co/6kpblgJs3f
#今月描いた絵を晒そう
色はついているけど白い…
12月は背景やデザインなどがある絵を増やせる様にがんばります🎨
11月もありがとうございました!!!12月もよろしくどうぞ!!!
🫶thank you November🍁