//=time() ?>
all i want for christmas is
페르휴 #ferdibert
rkgk
プチオンリーお疲れ様&ありがとうございました‼︎ フェヒュにハマって本気で良かったと思われる夢のような一日でした...!
If I had a gun I'd shoot a hole into the sun And love would burn this city down for you
장작패는 페르디난트 (왜?)
🧡🖤rkgk
페르휴
静かに讃えよ 明日明後日の勝機を誘い込むため
페르휴 낛