//=time() ?>
@caxynmeirda <33 teşekkür ederiim T—T
Sugar, spice, and everything nice!!!
Final zamanlarımız böyle geçiyo.. Sinem ödev yaparken/ Eda ödev yaparken
Eyy <3
Sanah uyandığımda katlı kısa saçımla gossamer oluyorum..ii gnler tşk
@beyzacchi 💕💕
They are my religion
chanbaek chanbaek chanbaek!
Bittiiiiğğ!!!! Naruto fanart yaptım ejdjskd nasıl olmuş arkadaşlarım >.< 🙏🏻✍🏻🎨