//=time() ?>
(pt 3/3)
It's almost Summer where I am do I get a pass- sorry this comic is so rough. I wanna draw more short stories like this so I can share ideas that have been in my head for ages... I hope it's enjoyable regardless!
I'm rejecting angst and embracing delulu happy 11/20 😍🎉
Finally polished this drawing from last year 🫣🍃
#原神 #GenshinImpact #Kaveh
🥞☕明主新刊の通頒についてのお知らせです!
新刊完売しちゃった、本当にありがとうございます🫶
再販予定なので印刷部数を決めたいです、買い逃しちゃった方は通販ページにある「再販希望」ボタンを押していただけると助かります✨
ツリーにリンク貼ります、よろしくお願いします!
🥞☕
サンプル https://t.co/rw1sPQRDHa
通販 https://t.co/jqYgXtBYXW
よろしくお願いします!
🥞☕【明主】新刊サンプル (1/2)
「これからもずっと。」
日本語版デビュー!! B5 Size, 42p
通販はとらさんです🐯
ツリーにリンク貼ります