//=time() ?>
ここは苦君です
どうぞよろしくお願いします!
日本語は勉強中
翻訳は時々使用されます申し訳ありません🙇🙇🙇
Hello I am QuuKun, nice to meet you! you can also call me QK.
You can talk to me with English,but I am still learning english.
Plz forgive me if I use translation ; ;
5aGU576F54mM5LmLIDIxIOS4lueVjC1UaGUgV29ybGQ=
#originalcharacterart