//=time() ?>
SAMPLE style 2
Here's 2 kind of style that you can commission from me!
Hello hello, I'm opening commission rn for both local and international, details can be seen in this thread! [ RT and ❤ are super appreciated ]
辛いな…でもライブ楽しかった。アルバムも楽しみにしてます。ありがとう… 🥲 #フウライSOL
本っっっ当にいいライブだっ!!新曲めっちゃ良いっ!!アルバムめっちゃ楽しみっ!!ありがとうございますっ!!🦇🥀 #ファントムイリスSOL
楽しかったぁ~ ありがとうございましたぁ~🦊🐧🦉🚢💙 #アルゴナイト
[キャストネタ] ステキなステージですね ☺💙
れんきゅんの新ビジイケ過ぎない? 🥹💙
But if it's for my son... if it's for my beloved son... 😭😭😭🥲💙
The Artist The Art