//=time() ?>
Hello, I am ruron. I want to use this tweet to pin my recent fanart! I really like Digimon, Shoujo, Otoge & Okami. Nice to meet you! ハロー!ルロンです。 描を見てくれてありがとうございます! デジモンや少女や乙女ゲーや大神が好きです。 日本語下手です!w よろしくおねがいします!
@heelsiblings
🎲
Happy August 1st #8月1日 #デジモン #お台場メモリアル #お台場メモリアル2021 #8月1日メモリアル2021
夏休み
@ramwart Almost 👀
Luchia
Fairimon 🦋
BLACK OR RED??? It's Nanami btw #KamisamaKiss #KamisamaHajimemashita
thank you all for your support ... ;w;