//=time() ?>
i'm not sure if it turns out good but ehh ._.)a
#少女前線 #少女前线
https://t.co/nhFRUP9hNm
#C93 のお品書きです
抽選漏れましたが、委託販売しております
デレマスxミリタリーの合同誌です
よろしくお願いします( ._.)/
if nothing goes wrong, our book will be showing up on comiket day3
三日目/日曜日 東地区“ヨ”ブロック-40a
see you there ._.)/
some kind of 5 years face comparison thingie idunno
deadline's close can't shitpost anymore😔