//=time() ?>
英語版作った!ガバガバと思うけどどうか感じ取ってください……😹
I made an English version!
I'm afraid my expressions may be rude or hard to read, because I'm not so good at English. But please, please be patient😿
2月のコミティアに友達と2人で参加します🔥
私はケモイラスト関係諸々出します🍖
是非遊びに来てください💜👩🏼🐶
#コミティア131 #COMITIA131