//=time() ?>
good morning o(-<
there is a problem here ._.) #2017自分が選ぶ今年上半期の4枚
センシティブな内容を含むツイートです。
表示するにはログインして設定を変更してください。
couple of Kiri sketches by this point I'm just forcing myself to sketch for the sake of at least drawing something
quick redraw of one of said old designs. ow the edge
more painting practice
30 to 40 asks on tumblr about Mana, wew 1/2