//=time() ?>
idk if I'll finish this or not since I suck at painting and it's suffering so I'll post this in case I don't
#ミクの日
🦊🏖️ #FGO
センシティブな内容を含むツイートです。
表示するにはログインして設定を変更してください。
🐈
🤔
dog 🐕
🎄🎅
🎃
🍖 #persona4 #persona