//=time() ?>
ムーデンちゃん! #หมูเด้ง #ムーデン #コビトカバ #ぷにぷに豚肉団子
Judy Hippos
Which drawing method do you prefer?
I tried to draw the SHIKABANE I just posted in the conventional way.
くそう。。。。
SHIKABANE.
MP7
今日の赤猫、ネコの接客ロボットの話がチラッと出たのでこういうことなのかと思った。。。
BANG!!