86のタグが付いたイラスト。 78ページ目

4546 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

演出と構成が相変わらず素敵✨
シン達とレーナは声だけで会うのは初めてなんだよな…
そこで…
ハンドラーワンなんて言われたら…
こっちも泣けた…🥺
フレデリカ撮った写真出ないな…と思ったらエンドカードとは…😳
最後までやってくれるぜ😏
続編希望🙋‍♂️

0 4

Un Bonito Final para una adaptación espectacular gracias 86

0 3

eighty six S2 📺🤗
Nozen 📸😳
📌

2 7


Now that 86 has officially ended it's now the perfect time to peruse the light novels, as new directions are made manifest, avenues and magnificent revelations to come.
Starting from the beginning is preferable but Volume 4 is still a great point to start on.

17 111

86 BD & DVD Vol.08

43 291


To think that the story could have ended here, the illustration is the epilogue to volume 1 which links up with volume 3.
The meeting we all wanted to see animated, and we got it.
I will never forget this day🤧🥰

27 134

長かった もようやく1巻(+2~3巻)のラストまで。ちゃんと「あ~気付いてない」というやんちゃ要素も。でもここまで制作陣がドタバタだと3期はあるのかな('A`)

1 8

Is it a coincidence that all women that shin loves the most are all having long hear🤔
(Frederica and alice as sisters)
Now we know one of his preference in girls🤭🤭🤭(sorry kurena 😅)

26 144

Special illustrations for the Cover of the eighth and final volume of the Blu-ray/DVD compilation package of the anime "86 - Eighty-Six", which includes episodes 21 to 23 and will be released on April 27 in Japan.

4 26

A masterpiece from start to finish.
The best Light Novel to Anime adaptation ever created.
It was worth every second of waiting for these last two beautiful episodes.
What this series has achieved is unique.
Indeed. I definitely love 86--EIGHTY-SIX.

9 21

看完最終話了
真的好好看 我好喜歡❤️

0 3

words cannot describe what I’m feeling right now.

EVERYTHING WAS PERFECT, THE DIRECTING, THE ANIMATION, FUCKING EVERYTHING

254 1426

GUYS IM FUCKING CRYING

6 52

ファイド視点のカメラワークもまた最高に良すぎた(TT)レーナの何度もいう忘れませんも泣けて、そしてシンたちと再開したシーン本当にいい最終回すぎて余韻でもまだ泣ける(TT)

0 1

制作に携わった皆様へ
ほんとうにありがとうございました😭😭
最高でした!!

53 153


86 BD/DVD Volume 8 Illustrations
Contents will include an interview with the author Asato Asato and director Toshimasa Ishii

45 181

「……ずっと、追いかけていました」
「知っています」
「追いつきましたよ」
「ええ」

「これからはーーわたしも、一緒に戦います」

0 1

30分勘違いしてたww
1年かぁエイティシックス、個人的にはアニメすごい良かったっと思ってる
先週の会話とかアニメ版やばかったし
なにより「お久し振りです、ハンドラー・ワン」をアニメで見れたただけで満足だったわ
4巻以降も出来るなら期待して待ってる

0 1

LENA IS SO BEAUTIFUL I CRY

1 18

86 - Eighty Six

The final cover of BD/DVD V8
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!


456 1780