FF10のタグが付いたイラスト。 121ページ目

6593 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

finalfantasy10
過去から来た主人公が召喚士のユウナ達と故郷に戻る道すがら、ユウナの運命を知り、世界の法則を変える物語。
アジアンテイストが好きな人にはたまらん世界観。
ユウナの運命を知っていながら旅を続ける仲間、ユウナを助けるために覚悟を決めるティーダ。どいつもこいつも泣かせてくる

0 0

얼굴다그리면 의욕떨어지는 어쩌구 저쩌구

4 2

こんなコラボ、あったら欲しい?第4弾♫
ヨッシースタンプxFF10
さしずめ、ブウナ様ってとこかな?w
ユウナファンの皆様、失礼しました🙇‍♂️ツネちもユウナ推しです🥰
    

3 26

Hi wheels! Fulltime 2d artist here, more than willing helping out if you like my style (full portfolio is in pinnedtweet 📌😊). Feel free to contact me anytime 😊

0 1

My commissions are open!#nkmtART
a few slots + updated prices
Info: https://t.co/yTprB6Lhvd
Commish here: https://t.co/PlrYcEu1LP
‼️Note: ko-fi uses a pre-buy system so please only commish if serious, thank you.
Available:
QuickSketch/ SimpleCheebs/ColoredSketchBust

63 207



ゼルダ(ゼルダの伝説スカイウォードソード)
ユウナ(ファイナルファンタジーX)
メリア(ゼノブレイド)

0 10

うちのハンターはFFXのユウナを少し取り入れてます(目の色と髪色)

0 1

9/15(火) 20:00〜

🌺 沖縄ラウンジ 🌺

沖縄出身の店主が故郷"沖縄"の料理を作ります
※画像は沖縄に一度も行ったことのないえふとんのイメージです

6 12

「NEMESIS」は、チェコのメロスピバンド。

「Goddess Of Revenge」には、北欧、イタリア、ドイツ、英国など、様々な国のメロスピの特徴が現れているのが面白い。

ただし、単なる、ごった煮では無く、良いところを活かしながら、まとめ上げおり、メロスピメタルとしてのレベルは、高い。

0 1

ユウナはXが好きまじで

0 1

sketch. Enjoying these sketches to fill the art thirst.

4 9

Final Fantasy X is my favorite FF. Yuna was such an inspirational character that I had to do her gorgeous for

6 25

サッカーのにわかファンが描いた、ザナルカンド・エイブスを応援するユウナ。

9 22

Yours is maybe like a dlc outfit from FFX-2 😋

0 1

Late Night Scribble of Yuna while talking with Friends.

1 4

Really had to think for this one my mind went blank who is yellow?!

0 1

Hello everyone~
I am Umi! I mostly do digital anime illustrations, but I also draw emotes and I paint with watercolors ^w^ Currently I am trying my best to make art better and make it my career!
Thank you for this art share >//<

4 13

When you meet your dad who you thought was dead for 10 years and finally get to scream at him about how much you hate him 😌 Just Tidus Tingz

1 6

小学生の頃の自分に「サイレン2の一樹守役の斎藤工さんは不倫ドラマでブレイクして、ファイナルファンタジー10のリュック役の松本まりかさんは怖い女の役でブレイクしてるよ」て教えてあげたい。

0 1

コロナ収束してもこのままだといいのにね~🙄💭
冷凍したけど結局全部ペロリと食べちゃった🤭wご馳走様でした🙏私も今度また何か送るね😚👍
しまちゃん!ユウナ描いたよ🙌色塗り時間かかったくせに杖と帯がやばい…!ww薄目でみてください🤦‍♀️💦w
FFヒロインはみんなかわいいね~描くの楽しかった🤗❤️

0 1

全然、周年間に合わなかったけど💦ティーダの過去絵リメイクしました🙌

0 17