FF10のタグが付いたイラスト。 159ページ目

6593 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

No votes for the fanart poll for this month either so I picked one of my favorite ladies from my childhood! There’s something about Yuna that I always loved. I never finished X or X-2 but the latter is also burned in my heart ^^



https://t.co/TbM9NjkOiu

1 3

Hi!
I'm french and new!
My name is Laure and I love drawing.
What I do: Funny, geeky and gaming stuffs. People and monsters, some landscapes too.
So... Welcome! And for questions don't hesitate to DM me!

Instagram (new) : https://t.co/hUnZPZU1tw
Deviantart and Tumblr incoming.

12 33

So many games I want to play. FFX is one of them. XD

20 51

2と5のお名前言えないちびてぃ~だ君😔

8 27

yay! done✨ Tidus & Yuna kissu~ 😚💕💕

1099 1766

自分はazpeinter2使ってこんな感じに加工してるよ~

0 1

べび589と24710まとめた ※幼児化

35 75

"i fight for spira. the people long for the calm. i can give it to them. it's all i can give. defeating sin, ending pain... this i can do." 💫

7 12

むかし色塗るの投げ出した線画にも自動彩色してみた

3 5

Halfway thru the ffx playthrough and I remember how sad the story isssss also more doodles

42 89

Hhhhh so I binge watched ffx playthrough and made fanarts UωU
(I’ve only ever drawn Seymour since 2001 lol)
Hello 4am again

72 201

Top 4 favorite video game characters

0 3


たまに版権も描いてます〜❗️ということで版権のみのチョイスです😉

33 118

千尋さん。
カミチヒの…つもり…_(:3 」∠ )_

16 62

في بداية التسعينات تم تكليف الرسام مايكل ديز بعمل رسمة لشركة كولومبيا، مايكل طلب مساعدة صاحبته المصورة كاثي اندرسون بان تصوّر زميلتها جيني جوزيف كمودل لهذا العمل، بعد اخذ الصور، رسم مايكل لوحته الزيتية لتكون ايقونة "كولومبيا بيكتشرز" المشهورة

13 83

in short.. i love my soft blonde babies :') https://t.co/aek4AXTBMF

0 5

Encore une bonne initiative merci ^^

Alors voilà je m'appelle Laure.
J'ai commencé le dessin sur tablette graphique en Janvier 2019.

J'aime tout ce qui fait référence à la pop culture et au gaming. Et aussi un certain humour x3 Sujets qui se retrouvent donc dans mes dessins

2 5

すごーく古い作品なのですが…
10年くらい前に描いた3色、いまと使ってる色が違います(^^;;

6 11

Gacktの曲、『再会〜Story〜』の
「もう少しで僕は消えるけど、それでも君だけは離したくはない」
のフレーズを聴いて、FF10のエンディングを思い出した( ᵒ̴̶̷̥́ ^ ᵒ̴̶̷̣̥̀  )

0 3

ひまりさん遅くなってしまいましたがお誕生日お祝いのティユウ漫画+おまけです😚
久しぶりのティユウ楽しかったです😆

1 1

Again a really good thread! Thank you!

My name is Laure and I just started this year to make digital drawing.
I love geeky, funny and gaming stuff. So in my drawings too. x3

I juste start a Instagram so if you want : cobaltdrawings
And, again, thanks!

0 4