G11のタグが付いたイラスト。 11ページ目

3397 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

...이 정도면 일관된 취향이라고 볼 수 있겠다정말

0 0

What is she dreaming about? 👀

16 70

좋은 아침입니다아 요새 저녁에 자꾸 일찍 잠들어서 그림도 어떤 소식도 못 올리네요ㅜㅜ

그래두 이제 불금과 주말이니까 다들 힘내세요!! 저두 머라도 가져오겠습니다아🤗🤗

오늘 하루도 좋은 하루 되세요!!

0 13


And here are somemore 🤣🤣🤣

And the Sleepo Beepo G11

36 146

Commission art for an itasha. These characters are from Girls Frontline. An itasha is a car wrap that features anime characters on it.

0 0

予想が外れた時と他の指揮官を誘導したい時に使える3点セットです。 https://t.co/99xW1KPwxX

1 3

너무 춥다아 하늘 어둡고 바람 불고

이러다가 눈내리는거 아니야?

1 15

ァァアアアアアアアア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙ア゙

0 32

韓国版『ドールズフロントライン』がレーティング維持のためイラストを修正措置 一部イラストは5年ぶり二度目の修正 
https://t.co/8IvfqUf0iV

「95式 夏の蝉の声」は2017年にもレーティング維持のために修正措置が取られている。

6 2

❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹

13 173

404小隊が完成しちまったなアア~!!

0 0

Emotes I made so far. Use them in your servers!

15 63


この辺のおま国された特典スキン達はいつになったら日本に来るんでしょうか....??

15 107


イラストから感じる各小隊の印象
・AR小隊:信頼
・404小隊:家族
・反逆小隊:暴力...??()

34 156

『ラムレーズンアイス10個分の働き』

761 2759

✨°˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°✨

Imagen original de : tosyeo

4 3

ハロウィンコスを着る依頼を受けた404小隊

90 318

And fun fact 🤠

For whatever fucking reason, I don't have Twitter Circle. I thought it wasn't a problem but sometimes, you need to control how many people can view your crap. It's annoying

0 26

404 Family

She may have lost her, but she's not alone anymore

254 909

ちなみに答えは
1うちのぬこ
2 俺のアイコン
3推し
4GAU-8 Avenger

0 1

좋은 아침입니다아

어제밤에 엄청추워서 걱정했는데 아침에는 그렇게 춥지는 않네요 🤗🤗

이번주도 잘 버텨봅니다아!! 열심히 살아야죠!

0 11