//=time() ?>
人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)
#あなたをオタクにした作品4選
・爆走兄弟レッツ&ゴー
・ポケットモンスター(初代)
・デジモンアドベンチャー(初代)
・テニスの王子様
早熟なオタクだったので物心ついてすぐにレツゴで開花してポケモン・デジモンに時間と小遣いを捧げ小学生時代にテニプリの放送が始まって完全覚醒したと思う
Grazie infinite a tutti voi! Non è facile farsi conoscere come artista tutto da solo ma provarci mi stimola e mi sprona a migliorare! Ultimamente non mi sono fatto pubblicità per via di commissioni private, ma ringrazio ogni singolo cliente per avermi scelto! Vi amo!
#furryart
#NobodyArtistClub My name is Bugg, I’m 23 and I draw mostly characters and chibis!
I’d love to draw as a career one day, but for now I’m just trying to build myself up.
I also stream my art (and some games) at: https://t.co/7x4YdR953Y
#smallartistsclub #under1kgang
Dude, we're getting the band back together!
#luxord #xigbar #demyx #kingdomhearts #organization13 #kh #xiglux #luxbar
already bought your game?
it was time, right? :3
FA:https://t.co/76WDnmexl9
#CrashBandicoot #CrashBandicoot4ItsAboutTime #CrashBandicoot4 #Crash4ItsAboutTime #crash #furryart #furryartist #furryyiff #furry
🔥🧿🐇🐱🦇 GUTTRATT ADOPTS 🦇🐱🐇🧿🔥
THESE LIL BITCHES ARE FOR SALE AND LOOKING FOR A GOOD HOME!!!!!!
DM TO CLAIM!!!!
Retweets are EXTREMELY appreciated
prices and more info below
@sammalike oi, bão? eu sou o kai. Faço uns desenhos com muitas cores vibrantes e gays (as encomendas tão abertas corra pra pedir seu gay — mas não precisa ser Gay)
TERMINEI!!!!
sinceramente cansado. eu nao faço cenário tipo nunca entao Perdao por estar meio meh. MAS.
olhem esses GAYS. eu quero continuar trazendo desenhos desse mermaid!au. então pf biscoitem que me ajuda muito
(além disso as encomendas tão abertas, quem quiser pode vir)
@merumeru1701 @overdard @tranabe1 @ROBOmito @F4EJ2Phantom ファン歴1年(去年から)の
ファムキチ三平です
かなりヤバイです
@DemonCirez Got ahold of me in his maw! Hopefully he'll let me out though! Hopefully!
Art on this was https://t.co/2WqzRl0yRA