KOFのタグが付いたイラスト。 288ページ目

45315 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

My fighting team is this, what was yours in kof 2002? 👀

0 3

笑うキング

21 94

タイムラプス動画長いです、二分弱あります…
完成はこちら!なんかタイムラプスだと急いで描かなきゃ💦って焦らなくていいのに焦っちゃう(笑)
動画編集もうちょっと勉強したいと思います。楽しかった♥
https://t.co/cRaUYJECWC

29 69

🎂楓さんお誕生日おめでとうございます🎂🎉🎈
素敵な一年になりますよーに😆💕

イラスト、去年のに色つけました☺️💦
(新規絵でお祝いできなくて悔しいです🥺💦楓さんのようにカッコイイ京様描けるよう頑張ります😁💦)

1 5

My eyes were cursed just now with this meme so I'm cursing everyone else's eyes, k bye

2 8

Kyo Kusanagi " Body " ❤ 🔥🔆❤

32 97

おはようございます。
連休ウィークも終わり、今日からまた仕事の日々。
頭を切り替えしっかりやろう。

朝は肌寒いですが、体調気をつけてがんばります♪

0 6



"Hehe you seem like you're enjoying the package~"

4 24

i found this super old sketch and decided to paint over it

0 4

Toshimichi is right.

I started simping for Angel, Shermie and Lien (KOF waifus), I love them so much that I decided to play as them, spending a lot of time learning how they are and play.

One start simping for the waifu and later you kick asses playing as the waifu 😊❤

0 1

He is right.

Lien Neville, Shermie and Angel are my waifus, I love them so much that I decided to play as them, spending a lot of time learning how they play.

One start simping for the waifu, later you start drawing the waifu and finally you kick asses play as the waifu 😊❤ https://t.co/juw2olNnHW

0 8

参考にならないですが、タイムラプスです。

0 7

寝る前に描いたKOFの京&庵。

1 16

龍虎は正直やったことないので30周年祭りもスルーしていたけど、よく考えたらキングさん30周年だった。こう見ると結構衣装多い。

15 94

Thanks for the fanart EMA

King wearing her outfit from the original Art of Fighting but know you can clearly see that she is a woman 😉

I remember the first time I destroyed her clothes in the games.
Good memories.
I am glad SNK has kept that tradition even to KOF XV 💕

0 3

แวะไปจอยวงล้อสีมาค้าบบ หมายเลข12 คับ! ขอบคุณคูมอิ๊บที่เปิดวงล้อสีนี้นะคะะ ครั้งแรกของผมเลยที่เข้าร่วม ขอบคุณมากคับบ🥺💞💞


https://t.co/283RMe2rnu

10 7

改めて次回のカブーンの告知出ております!
今回は先日の にて優勝したIchii君を名古屋より招聘します!
10/15は仙台Shangri-Laに集合!
皆様のご来場をお待ちしております!
イベントの詳細はフライヤー・Webページを参照下さい! 
⬇⬇
https://t.co/gNRcqg1kJx

15 14

Lo elegí por los ataques de Infernape, como puño fuego y lanzallamas. Pero también porque por allá en el 2013, que fue cuando se me ocurrió todo esto, jugaba mucho KOF 2002 y la chaqueta de Kyo era blanca como el pecho de Infernape xd

0 1

Hey Jessica! It'd be SUPER cool if I got to work with you! You're so awesome and I hope you're doing good! 💗
Hope you like my art! 😊

3 12



"Oh, good evening Miss".

A light gulp was made as he waved carefully, as he presented his new artwork of her before herself in a timely manner.

"Quite sorry if its a sudden time, I noticed your presence & wanted to share what I made just for yourself here".

0 1