//=time() ?>
人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)
おはよう!!私も4連休が終わりいよいよ逃げられないって感じ(´°̥̥̥̥̥̥̥̥ω°̥̥̥̥̥̥̥̥`)
でもフォロワーさんも頑張ってると思って頑張るよー
#とりあえず顔みて推してVtuber
#新人Vtuber
#Vtuber準備中
#Vtuberはじめました
#Vtuberさんと繋がりたい
#仮の姿
#懐かしの画像
Aaaaaa pardon my mistakes in anatomyyy. I tried my best! This is my first time drawing someone with instruments sooooo aaaaaaaa
I woke up from a long nap to 12 Dms and 4 separate pings on my discord
I thought something broke 🤣
Y oficialmente tenemos miniaturas también para al menos 3 videitos para el canal de YT, si veo mucho apoyo habrá mas ^°^
.@SW_ofc 『大きい胸 ピンク髪 ストレートボブ ぱっつんヘア ヘアバンド ヘアインテーク ワンサイドアップ 青緑の瞳』
My final exam is tomorrow, I’m getting better health wise, SO many things to do immediately after and the biggest change in my life is in 13 days- Wish me luck 😭😭😭
Me starting a piece.
My programming: this piece should be done by now.
Me panicking.
Just Opened comms again and I'm already full qwq
おはようございます!
1/6です今日も1日頑張るぞい!
今日乗り切ったら3連休!!!
微妙に喉とお腹痛い;;
昨日と今日のどうでもいい報告
昨日
3枚目禁断の箱買い
4枚目アクア総帥Z記念!
今日
社畜 現在依頼無し、上手くサボる
帰宅後 旅行へGO!
アシュリーがAM8:57頃をお知らせ致します。 https://t.co/gh6OWbi13t