OneShotのタグが付いたイラスト。 106ページ目

4493 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

関連タグ: ニコ(Oneshot)

わからないよ

0 1

i haven't drawn Niko from OneShot in a while, so here have a sketch I did of them.
(•-•)

29 77

わいわいさんの、優しいストーリーのゲームも好きなんですよね…

3 47

というわけで今日の一枚
久々(一年ぶり)に色塗った

0 4

お遊び時間があったのでイラレでニコ君描いたんだけれどもやっぱり絵を描くときには向いてないんだなーと思いつつ、差分を作るのは楽だからいいなとか

15 57

Olá, meu nome é Zezé, tenho 17 anos e não sei o que quero fazer da vida kakaka. Gosto muito de desenhar cenário e usar rosinha e roxo nas ilustrações 💞🥺✨✊

2 29

Healing light. OneShot fanart с:

29 96

Smash Battle! Byleth vs. Niko on Subway!

2 5

昨日言ってた新しい子出来た〜!
名前はまだ未定だけど設定は固まってきたぞ!!

今のところ決まってる設定
●種族はコウモリ(血は吸わず果物が主食)
●歯がギザギザで怖いと言われて以来、口を見られるのが嫌になった
●冷え性でいつも厚着をしている
●可愛いものが大好き

2 28

"And remember... you only have One Shot, Player"

0 4

Thanks for the space! I am Rokumaru and I am a Spanish illustrator. I love to draw strong girls, and I usually draw my OCS, although I alternate it with Fanarts.

I leave you a link to my portfolio, greetings!

https://t.co/xwCEf50Vlm

5 18

Thanks for the space! I am Rokumaru and I am a Spanish illustrator. I love to draw strong girls, and I usually draw my OCS, although I alternate it with Fanarts.

I leave you a link to my portfolio, greetings!

https://t.co/W0li6fWkjb

6 17

AOPA PESSOAL,eu sei q faz um bom tempo q eu n posto nada aqui, mas de tempo em tempo a cada eclipse eu posto um desenho, e esse dia chegou.
(esse desenho eu fiz em live, se vc n assiste da uma passada la eu juro q eu sou legal :3)

3 10

Olarrr, meu nome é Zezé, tenho 17 anos e gosto de muito de fazer line 🥺👉👈 background é legal e eu amo usar rosa e roxinho nos desenhos 💞💞❤️✨

0 22

Una chibi comisión de un personaje de One Shot

3 11

更に加工したのも結構好き〜になったな・・・。落書きのつもりだったんだが・・・

0 1

Thank you for the thread! My name is Gabby and I draw cute girls and fanart 💕 Hoping to work on my character designs and am looking to open comms soon! Do check out my friends:

0 4

Squidward vs. Niko is a dream match-up that should be made possible in Smash!

2 22

Oi ✨🥺🤧 gosto de usar rosinha e roxo nas ilustrações, fazer line é comigo mesma, eu adoro o Studio Ghibli e joguinho indie 💞❤️❤️🥺🤧😭✨

2 11

eu fiquei bastante orgulhosa, apesar de chorar durante toooooodo o processo https://t.co/cBRdTVDEl0

0 3

i’ve never played oneshot but i think niko is really neat. i love their design.

25 80