//=time() ?>
人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)
I’ve been nominated by @/STONEHlLL in an Art Challenge to post my Artwork for 10 days and nominate another artist to do the same!
Day 5 - I missed uploading yesterday so ill make two of these today! Here's a popular one!
This day I nominate @tsurudraws
@mojojoj27827860 WOOO!!! Beach Yang 8.0 is here, it's been too long!!!!! 👙❤️🔥🏖️
RWBY
アニメやってたんだ。
ブレイブルーのゲームで知った絵柄と全然違う。
最後はルビーとワイスをよく使ってた。
RWBY意外だとノエルやEsやオリエ。
ソロモードでも十分格ゲーは面白い。
So apparently Filipino tiktok has this thing about a dance and some butterflies, so I said "Why not?"
#RWBYfanart
#RWBY 2話
初のチーム戦!ルビーとワイスのタッグ良かった(((o(*゚▽゚*)o)))
作画がやっぱりしゅごい🤤
ノーラちゃん可愛かった😍
EDは早見沙織さんに作詞作曲にTKさん⁉︎歌や曲調が醸し出されてて良き👍🏻
Thank you @Sanji_chwan for these amazing commissions of Magilou & Blake Belladonna
#talesofberseria #RWBY #BlakeBelladonna
RWBY氷雪帝国 良いな…✨
一話から三木眞一郎さんと堀内賢雄さんと井上和彦さん出てたし!!!
また和彦さんのキャラがとても良い……好きだわあ(*´﹃`*)
So who is it 🤔😏 better be that good shut doh!
@blushgardens Hi ! 💫
I'm Irimiel :3
I like to draw a little bit of everything, but mostly humans and clothes ❤️
I try to do my best to draw animals and monsters XD
Hello~I may do a TF of Weiss from the RWBY series later this year. I've been given an idea and I can see her as a big werewolf in the Celestia style :3 are you interested ?
【天照事務所布教通信】
UnC5
北熊アリア(@130Arsene)
ただの優しいお兄さん。割と社畜だがコツコツと毎日配信しコツコツとランク管理しているのでその辺のアドバイスはこの人に聞くのもアリ。リスナーとの絡みが濃くて対話が楽しい枠。各ゆになうヘビーリスナーが多く集う。
#天照事務所布教通信
@kimosugimasu I know that is just something that you routinely say, but I will gladly make it my routine to disagree with you while posting your amazing art! Feel our love for your art! ❤️😊❤️🔥