//=time() ?>
人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)
It was brought to my attention from @Brunom119 that I totally should draw Kson in this outfit for 4th July so...
Happy 4th July MFs!
#ksonART
HEY GUYS‼️For Summer Comiket I'm going to make some Vshojo "If" manga. I will be using a paper and ink, using "screen tones" for the characters. The production will start sometimes next week, so stay tuned✨ 夏コミに向けての同人誌作りの作業を来週から進めたいです〜!
Something cute and random for today ~ ✨
Experimenting on some bright and light pastel colors :3
@kagono_asagiri はじめまして!イラストレーターのNASと申します。突然のリプライを失礼いたします。
キャラデザと立ち絵制作で個人VTuber様とお取引いただいておりました。また趣味でサムネイル制作も行っており、サムネイル向けの立ち絵制作も経験があります。
お困りの際はぜひお気軽にお声かけくださいませ!
ちなみに実はこのパネルイラスト、ラフの段階では二周年グッズの和パーカーを着た総長という案もありました。
(掲載許可済み)
今回は日本初のファンミーティングだったこともあり、より日本らしさを演出できる和服衣装を選びましたが主催のお二人と一緒に悩みながら決めました😌 https://t.co/7by3ifkzdR