画質 高画質

I couldn't stay focused on drawing and work assignments at school.I using my phone for art on IbisPaint X and wish I hsve a Pad(Tablet)with the pen so it can be easier.
Which is a Bummer.

0 0

An old HTTYD that I adopted on Instagram back in June 2020. His name is Dionysus and I love him very much :)

0 0

エイプリルフールネタ耳コピ第二弾…!!
中二マリオの地上BGMだー!!!!
メインは中二カービィではなくこれだったのだー!!( ᷇࿀ ᷆ )






0 1

最近ロトばかりでしたがちゃんとイラストも描いてます😊

  

1 22


最近モチベが戻ってきたのでね…思い付いたまんまの絵を描いたよ(*´ ꒳ `*)♪
ほぼ落書きみたいなものだから…不慣れな部分ばかりだと思うけど*ㅎㅅㅎ;
とりあえず!絵まで仕上げられただけで偉い!!((自分を褒めるのを癖付けてる⸜(*ˊᗜˋ*)⸝

0 56




ibisPaint Xのトレス素材(?)を1度使ってみたいと思い使って描いてみた
結果⬇

1 7

Welp an artwork from months ago ✨🖤🤍

0 0