長得很壞的hom和超級可愛ㄉ冰淇淋雪球

0 4

WHAT THE FUCK BRO QUINCY PLEASE COME HOM

0 1

HoMのアルマのキャラデザがかわいいから好きというラクのガキ(自由律俳句)

7 23

できたー!
聖剣伝説 HEROES of MANA15周年ということで
聖剣HoM愛してるという事を伝えたい!!去年はペダン国民+傭兵だったので今年は親世代!

31 68

聖剣伝説HoM15周年おめでとうございます!!
過去絵で失礼します。

5 27

聖剣HoM15周年おめでとうございます~!!
きせかえペダン組らくがきでお祝い。めちゃくちゃやりこんだゲーム。
どのキャラも個性的で大好きです!

8 25

今日hom📝
かわいい(*´`)好…可愛(意外戳中我的心( ´ཫ` )

0 1

Oh yeah.
Made a good choice to make this mi hom

1 8

and if you watch it/will watch it what do you think of hom

2 3

This isn't Victory Gundam's fault as a series, but watching it now is hitting me in a cross section of so many dumb fandom arguments that I want to go hom.

1 4

Sweet Hom- 🙂
Spoilerrrr~~~~~
Nanti MVnya Beranimasi Full ampe si Animatornya Meninggal.

Naanaaa Naaa ~~
Bareng dedec uwu yang brutal.

*note : gambarnya Blur kang gambar ngasih SSnya burique

1 20

I think I've drawn Byte once before in my HOM Au. So Instead. (Hope this counts) here she is genderbent for my Seri au.

1 7