don’t midn tha pony Aw…… I LOVE YOU REAGAN!

10 63



솔직히 레이건 그리는게 제일 재미있음

164 733

bring back robot reagan!!!!!/!2!!/!/

41 269



그릴 수 밖에 없었다
디주니 채널에 냅다 펜타그램 그려버리는 지지 https://t.co/iZKjpvIQ7z

81 173

я хотела реализовать эту идею ещё летом но хаха

22 170

Forgor to post this doodle dump
Just a buncha stuff so i don’t loose grip on watercolor lol

and my risexmcyt au

10 99

Another doodle! Reagan from Inside Job

Thank god they're getting a season 2, Netflix has been starved for good animated shows for a while

1 5



新調したサイクリングマシンの力で引き締まったボディを手に入れた後、すごい速さで元に戻るレーガン・リドリー🍩

18 111

・女男のコンビが
・癖のあるチームと共に様々なトラブルの解決に挑む
・SFコメディアニメシリーズ

11 31

레이건 행복했으면 좋겠다

4 21