Sophie Bessis : « On constate un retour du religieux, mais pas n’importe lequel : celui le plus normatif et conservateur. »



https://t.co/g5ZKZirUOC

0 0

1 Ramadan. Jadi bagaimanakah persediaan? :D

Karya: AbeMat Usul

Berminat untuk beli stok komik-komik Ramadan & dakwah? Klik link ini: https://t.co/F0aC8eArVH

Ws (Cik DKV): 013-914 8014




0 0

Hari pertama puasa, kamu punya rencana buka puasa bersama gak nih?

1 0

Dalam kita merungut kelaparan kerana puasa, ada lagi yg sedang berlapar sekarang.

Mereka bukan sahaja berlapar, tetapi diuji dgn peperangan.

Doakan yang terbaik untuk mereka. Dan dalam masa yang sama, syukuri apa yg ada.

IN sha ALLAH, bulan Ramadan, bulan Tarbiyah Jiwa kita.

0 1

1 RAMADAN : PUASA OH PUASA

Ramadan bukan 'tempoh' meninggalkan tabiat buruk,
ianya 'turning point' untuk meninggalkannya selamanya..
Perintah amar makruf nahi mungkar itu
bukan hanya untuk bulan puasa, kan?

Allah senantiasa ada tak mengira bulan apa kan? ☝️

Karya:

0 1

Noooo, I haven't eaten one last time sushi before Ramadan 😰😨😢!
Truly, latly I'm overwhelmed by the events; time flies so much so take care of yourself and benefit from each day of this
Fasting or not, muslim or not, please keep safe and good ❤️
Love and laughs!

0 8

و بما انه غداً المتمم لشهر شعبان قرروا تزيين منزلهم ✨🌙😌

And since tomorrw isn’t the first of Ramadan, the family decided to decorate the place



 ✨🌙

2 3

Selamat berpuasa !!!

Make the Ramadan be peace and blessings for the Islamic citizen...😊😊

3 28

Marhaban ya Ramadan 🌙

0 4

to everybody observing this month!

2 8

Sahur sekalian pansos menu-menu awal Ramadan 1440 H

16 20

Ramadan dah tak lama lagi dah. Jom ramai-ramai buat persiapan, lazimkan diri dengan al-Quran.

Tak perlu malu nak baca Quran kat phone di kawasan public. Kita kan kat Malaysia, negara Islam. Ayuh. Manfaatkan masa perjalanan dengan membaca al-Quran. 😊

Karya :

4 15

Debating whether I should start playing on this week or wait after finals to play it during Ramadan (which is a whole month!)

0 0

sorta... naughty....

IndraMadara is. Totally a thing yeah? Totally. um.

Yeah.

Take some more kitsune AU.

4 22

hell-low. Sou Kazumi e gosto de gore, fofurisse, monstros e espaço.
Amo desenhar tudo que vem na minha mente e contar historias seja escrita, programada em jogo ou desenhada <3

indico: que são artistas incriveis <3

3 7