//=time() ?>
I'm really enjoying Xenoblade Chronicles 3 so far! Not that long ago, I commissioned this piece from VileKeyKeeper of Kaisyn as Mio. Check out this artist on FurAffinity. Thank you!
🎨: https://t.co/QEo75xUBVu
#furryartwork #XenobladeChronicles3
Mizu-chii is staring at you... She's probably waiting for you to give any expensive gift. #artistsontwitter #mizuchii #originalcharacter #madeinaffinity
【UTAU】The vocal synth of the hour is Amane Luna.
Amane Luna represents a yokai of a tamed rabbit. She enjoys sleeping and has an affinity for the moon.
Her singing partner is Nagone Mako.
Commission for yaskuchan on furaffinity!
Got to draw my first ever protogen! And my first ever illustration meant to be a PNG model!
Hope you guys like it!
#PNGtubers #furryfandom #furryart #protogen
Ducks first flight 🐤
This is my entry to @hayasparkle's 4k DTIYS! Congrats on 4k 🎉
#art #drawing #digitalart #kawaii #kawaiiaesthetic #kawaiiart #cuteart #madeinaffinity #hayasparkle4k
@Mare_AUofc oi, tudo bem com vocês? eu sou a Andy!
eu gosto de ilustrar de tudo um pouco, mas tenho gostado de ilustrar livros.
ainda sou uma ilustradora iniciante. eu domino o Procreate e agora estou me aventurando no Affinity Designer.
I'm back, which means that I continue to work!
now I'm also on furaffinity, I'm trying to spin there, a link to the site in the profile!
Did you see that?
( ̄▽ ̄)
#ArtistOnTwitter #art #frog #paws
@_alex_png_ oi, tudo bem com vocês? eu sou a Andy!
eu gosto de ilustrar de tudo um pouco, mas tenho gostado de ilustrar livros.
ainda sou uma ilustradora iniciante. eu domino o Procreate e agora estou me aventurando no Affinity Designer.
@MagalhaeGabriel oi, tudo bem com vocês? eu sou a Andy!
eu gosto de ilustrar de tudo um pouco, mas tenho gostado de ilustrar livros.
ainda sou uma ilustradora iniciante. eu domino o Procreate e agora estou me aventurando no Affinity Designer.
@kath_arts oi, tudo bem com vocês? eu sou a Andy!
eu gosto de ilustrar de tudo um pouco, mas tenho gostado de ilustrar livros.
ainda sou uma ilustradora iniciante. eu domino o Procreate e agora estou me aventurando no Affinity Designer.
marco @UmboyAtoa e @and_artzinhas
Sketch commission for my customer's raffle on FurAffinity. And I'm helping with the prize!✨
Here: https://t.co/Kndx2eUocI
#furry #furryartwork #sketch #artraffle #artgiveaway
It was so nice to work on this lady ❤️
Commission for GarrenDawnmoore on #furaffinity ✨
-
#Norse #OC #ArtistonTwitter #ArtCommission
背景無しの状態
AffinityDesignerは機能は豊富。
・グラデーションや影のエフェクト設定を図形間でコピーできない。
・追加した頂点を削除できない
・片方が曲線で片方が直線の頂点が作れない
など使いにくい部分もあるけど、某有名な高額ぼったくりのドローソフト買わなくてもこれで十分。
自宅PCに良いソフト入れてなかったのでAffinityDesignerというソフトを初使用。
グラフィックソフトは製品毎に使い方が違ってて慣れるの大変です。
使い方調べたり試したりで時間かけ過ぎ。むしろパワポのドローツールの方がクオリティ高く作れたかも(・_・;)
There's really something about remembering your past life and reincarnation trope. Idk, i just have a deep affinity for stories with this kind of plot.
I will definitely miss reading this manhwa 🥹
#SeeYouinMy19thLife #manhwa #manhwatwt #webtoon #webtoontwt
Monster Hunter Icon Pack 4!
with more species!
If you are interested in any do not hesitate to ask me!
Commission for Jinoudog, RedWinterSkies, zeba12, FrostyPasta In furaffinity
#commissionsopen #Icon #MonsterHunter #dragon