//=time() ?>
@_MegaPVP_ i love you pleade say it back i have asked u for 43 days now
#digital #minecraft excuse the weird arstyle i tried a more blocky type approach cus MC haha funny
My part of the art trade with @WiccanGinger!! Thanks so much for trading with me!!
#arstypearl #clipstudiopaint #surfacepro #art #illustration #ocs #animals #cartoon #digitalart #artistsontwitter
So!! I've improved a bit!
First one is from 2015, second one is from January 2019, and the last one is from today!! (November 3rd, 2019!!)
#arstypearl #clipstudiopaint #surfacepro #art #illustration #ocs #animals #comiccharacters #drawing #redraw
#improvment
All of Act-Age banners from each WSJ cover magazine (Ch. 1, 51, and 88). Shiro Usazaki (@uszksr) is really improving her arstyle after almost 2 years of serialization on Weekly @shonenjump.
Love recognizes no barriers. ❤
Bear My Love / Buy Now and support the artist 🛒https://t.co/HlvvRzJ9N5
#tobefonseca #picame #loveislove #bear #quotestoliveby #bears #quotestagram #quotesgram #loveyourself #quotesoftheday #beard #quotesdaily #bearstyle #lovers
If you truly love the nature you will find beauty everywhere🍃
Wild Bear / Buy Now and support the artist 🛒 https://t.co/6zEOFVj741
#tobefonseca #picame #beards #teddy #bearsofinstagram #instabeard #musclebear #beardstyle #teddybear #bears #bearlove #bearlife #bearstyle
“Missing someone and not being able to see them is the worst feeling ever.”
Missing You / Buy Now and support the artist 🛒 https://t.co/bjsQB7uSZY
#tobefonseca #bears #bearsofinstagram #bears #bearstagram #instabears #bearlife #bearstyle #loveislove #loveyou #feelings
2019/08/30 配信開始!
『Sugar*Style コンプリートセット』
https://t.co/Ig8XQp4mib
#DMMGAMES #SMEE @smee_official #SugarStyle
SugarStyle終わり
砂糖のように甘々な作品でした。イチャイチャ要素はてんこ盛りでした。こんな恋愛してみたいって思わされました。
キャラ同士の会話が抜群に面白かったです。さすがSMEEですね。
同じ寮で過ごす日々が上手く描かれていました。こんな寮での生活を送ってみたかったですね…
SugarStyle初楓ルート終わり
初楓めっちゃいい娘…!「しっかり者で嫁力が高いヒロインでした。甘えさせてくれるところも良かったです。エプロンが似合いますなぁ…
2人で夢を叶えるっていうのはベタですけどいいですね。パン作りに対して熱い情熱を持っている初楓をみていて応援したくなりますね。
「SugarStyle アフターストーリー」終わりました!
体感ですが大体1ヒロイン1時間から1時間半ぐらいの長さでした
SMEEらしい読みやすい書き方なのでテンポよく進められました(*'ω'*)
画像は個人的に結構ツボだったところです(´っ・ω・)っ
こういうぶっ飛んだ感じ大好き!
「SugarStyle アフターストーリー」始めていきます!
新作発売が近いということでサクッと始められる作品ということで、まだやっていなかったこちらをやっていきます
SMEE作品は好きなのでまた出来るのは嬉しいですね~(*´ω`*)
Thanks to the amazing @AruKioki for sketching my arsty #fatesonas!
I love it!