//=time() ?>
Art train! 💖 Please feel free to join!
Thank you for the tag toasty! ☺️
@jussybbyart @plutopri @Kellodrawsalot @kpm_arts @Tart_Ish @Katiecakesinc https://t.co/IGlV6S2glc
lil sketches for the bois
(I can't tag Karu OTL)
@hrathnir7 @risugawa @BlackBeanBT @Neuromech0155 @carolinapw_ @curatioart @B3Art_ @Kollector_token @Alex_mj_ @organic_ai_art @schulze_98 @miraiVoyage @AtelierKaha @yagino_o_ai @xxLONGOLONGOxx @cfromi_icwit Thanks @hrathnir7 for the tag and @curatioart for the opportunity☺️
I tag @Aquarius_AIAR @Dai3M2cd @ryoryoxxxxxx
Please join us if convenient.
If you can't, it's okay to ignore them.
Post Two Of Your Favorite Artworks And Tag 4 Artist to Do The Same.
年初、お絵描きソフトを変えたばかりで色々慣れない状態で描いてた紅閻魔オルタの絵と少しツールの扱い方に慣れて来た最近の剣メドゥーサの絵。両方お気に入りです。
紅ちゃん霊衣実装待ってます…🙏
https://t.co/IoNTCpAqtP
アートトレイン🚂 Art Train
Thank you for tag me ,Enma san!
Sorry that didn't tag anyone https://t.co/JPcGWyIeLc
Thank you for the art train tag!
あんこですさんからタグいただきました!
ジュリかわ!
@YUU_honda_d4
@senryo_dsn
スルーもアンカーもご自由にどうぞ https://t.co/RVXXH6P0Pr
Post Two Of Your Favorite Artworks And Tag 4 Artist to Do The Same.
一番好きなイラストレーターは?と聞かれたら竹さんなので竹さんのサーヴァント描いてるってだけで幸せな気分だった思い出。 https://t.co/a0ySeNyImw
no deadline just have fun ^^^
feel free to submit and tag me in any platform listed >:D im active on discord so feel free to contact me there for questions or here is fine too !! 🙏
"Post Two Of Your Favorite Artworks And Tag 4 Artist to Do The Same"
バトン?!🙇
Post Two Of Your Favorite Artworks And Tag 4 Artist to Do The Same
メンションありがとうございます!
1番最初に描いたブルアカ絵と私服着せたカンナ絵がお気に入り
Post Two Of Your Favorite Artworks And Tag 4 Artist to Do The Same
バトンいただいたのでトキを載せます!バトンは誰にも回さず土に埋めます🧨
Thank you for the art train tag‼️
🍡イーサン🍡タグありがとうございます✨ https://t.co/zHz1c3BOHV
Thank you for the art train tag~ ✨💜
ろろさん、タグありがとうございます!
I'll pass the baton to--
@Hatsubara_8chan
@misodiru
@ANCO_DX
@gerigimi18 https://t.co/4EEnqlLYR1
"Post Two Of Your Favorite Artworks And Tag 4 Artist to Do The Same"
強いて言えば今のタッチになった&4桁初めてなメイドミ卜”リちゃんと最近だとこのドスケベ服エ駄死かな