画質 高画質

Seen some peeps posting there own picrews but dam this shit is addictive y i kindof luv it

0 2

普段着

パイロットスーツ

専用機

一式揃ったしスパロボみたいな世界に参戦できません?だめ?

『第六猟兵』(C)ルージュ・クリムゾティア/えな、稲穂みすず、dam/dam/トミーウォーカー

6 16

Dam ive been so busy, i didn’t get a chance to make a full painting of these cuties😔 Here is a super late halloween doodle

3 21

Jacqueline Hick (b. 8.12.1919)

'Lazarus' (1965)
Oil on composition board
91 × 122 cm

'Boys at the Dam' (1966)
Oil on hardboard
91.4 × 121.9 cm

'Carnival' (1945)
Colour aquatint on paper
22.8 x 17.6 cm

0 4

Congrats with your 300 followers!

I am Emil van Dam and I’m a concept artist and illustrator from the Netherlands.

https://t.co/h61njB926x

4 7


便乗。
これといった代表作は思いつかなかったのでそれっぽいの集めました。
1枚目、Twitterで伸びた魔理沙
2枚目、pixivで伸びたししろん
3枚目、東方DAMイラコン入賞
4枚目、東方LWイラコン入賞

8 26

"Hoover Dam, Las Vegas and the Lincoln Memorial are all superbly sketched in various states of decay..."

No. 2 by &

You can read my review here: https://t.co/vbx6enPEFo

0 0


今年は、東方project×アニメイトカフェコラボで描かせていただいたものと、全国のLIVE DAM STADIUM配信されてる東方の楽曲の背景画像として採用されたパッチェさんと、フォロワーさんがたくさんいいねRTしていただけたユゥユゥちゃん。ありがとうございます!!✨🥳🙏

203 869

【#歌ってみた】
DAM★ともでカラオケ公開中! サクラミツツキ(生音)/SPYAIR https://t.co/9k2NLQXtCm

0 4

12月5日 突発兄カラオフ 歌ったリスト 機種 DAM

14、行くよ?Lucky Wave/宮藤深衣奈(CV;中原麻衣)&小野寺樺恋(CV;清水愛)/おねがいツインズ

以上を昨日は歌ったよ

0 2

12月5日 突発兄カラオフ 歌ったリスト 機種 DAM

8、TOKIMEKI Runners/虹ヶ咲学園スクールアイドル同好会/虹ヶ咲学園スクールアイドル同好会

9、教えて...!トゥインクル☆/吉武千颯/スタートゥインクルプリキュア ED

1 1

【#歌ってみた】
DAM★ともでカラオケ公開中! Butter-Fly~tri.Version~/和田光司 https://t.co/71FmEAfxPu

0 2

Amyways thinking abt how smone said theyd call techno by the blade when they wr gonna use him as a weapon, dehumanizing him, while phil only ever calls techno, techno,, and calls him the blade jokingly,,,,, brb gonna cry and do my assignments also dam my stamina died QUICK LMAO

0 4

Dam Christmas lights got tangled again. (New profile image)

0 1

HNGH! I’m a tad late but...

HBD

THANK YOU FOR ALWAYS BLESSIN US WIT YER GAY DCK AND DRAWING MY BOIS SO DAM SEXY ;o; ilu and don’t deserve your presence u-u

2 18

Dam, Didn't think I get him but my luck on gacha games remain the same.

0 2

ちなみに今日のシャッフル再生1曲目。

アニソンでめちゃくちゃ気に入ってるのにカラオケにDAMもJOYSOUNDもなくて悲しい曲www


2 9