//=time() ?>
【サークル参加します!!】08月17日(大阪)GOOD COMIC CITY 31 大阪 内 GOOD COMIC CITY 31 大阪| #イベントGO_赤ブー https://t.co/pJ4io3iO6V
米ちゃん(@ yawaraka_omoch)と隣接サークルででます!
にじその既刊とアクスタを若干数と、新刊でふうらさんといぬぬの本をだせたらと思っております
【サークル参加します!!】08月17日(大阪)GOOD COMIC CITY 31 大阪 内 閃華の刻 54| #イベントGO_赤ブー https://t.co/bD0wS91R0q
🌸篭手切江実装八周年本🌸
#今月描いた絵を晒そう
This month is such a good month for me.
Pass the exam, graduation, 2 trips, and of course, have time to draw !
Do you REMEMBER Jackie Chan from the Cartoon Series? In one episode he was a Bad Guy because of the Tiger Talisman! So I decided to make some fan art for the good old days😎❤️🔥
One more doodle before the month ends. Celica's swimsuit alt from #FireEmblem Heroes.
I hope the island has a good view of her boobs and face.
#ファイアーエムブレム #Giantess #巨大娘
内布は『GENJI MANZA---I!!!』の中から二振の愉快なコマを選び(画像1枚目参照)、総柄プリントにしました!!
なお手作業のため、柄の出方には若干の違いがあります。
8/17【GOOD COMIC CITY 31 大阪】閃華の刻 54
サークル『桜の亡骸』にて頒布
頒布価格 ¥5,500
よろしくお願いいたします!!
【サークル参加します!!】08月17日(大阪)GOOD COMIC CITY 31 大阪 内 徒桜ノ宴 GD2025| #イベントGO_赤ブー https://t.co/aenNUYDzBp
【 #VegetablefighterS シリーズ】
今日は月曜日♫
逆立ちしたら日曜になるかな!
by #キャロ吉
無理せず肩の力抜いて行きましょー♫
have a good day👍
#LINEスタンプ
https://t.co/0y9G5vo9q5
#イラスト #ぬいぐるみやフィギュア化されたらいいな〜 #オリキャラ #お絵描き
#日常
#NeZha!! Hi NeZha!!! Hello agaaaaiiin!!! It's good to have you baaaaack!!! NeZha-samaaaaaaaa!!!!!ヽ( >∀<)ノ❤️🪷✨
#哪吒 #lxh #xiao_1draw https://t.co/WqfLgRv3FV
They say good things come in small packages, and the tiny but powerful Nina embodies that very well! Happy Birthday, Nina! #ニーナ生誕祭2025