Acabo de leer mi carta de despido y las razones son en un 60% cosas inventadas xD!!!
Literal llevan años tratando de volverme loca para que me fuera yo misma y como no lo lograron, se tuvieron que inventar mierdas para el despido xd
Es demasiado surreal todo, colega...
Btw RATA

0 6

Warmup for the day. I think it would be cool if the mega Banette costumed Gengar on Pokemon Go kept its outfit when it turned mega...

0 16

Seiya V2 version del Manga..... Terminado !
Esperelo les gusta 😉#Seiya

44 260

Happy Monday!! ♥️ Hope you all had a great start in this week so far! I just started with a new draft for the cover of my manga... what do you think about it?

16 96

Felicidades.
Nota: si no sabes quien es... Es del juego Katawa shoujou, la tipa es ciega... El chiste se explica solo.

0 0

but if its meant to be more faithful to the manga... wtf did they do to pluto? her skintone in the 90s anime is inconsistent at best but ITS WORSE IN CRYSTAL

0 1

I do: OCs, fanarts, concept art, character sheets, fantasy, banners, chibis, landscapes, animals, props, manga... And More 😎👍

0 0

Picked up a new yuri manga... the big lady is wonderful, I love her.

0 14

So I watched 1st episode of Chainsaw Man - and for a long time I wanted to draw characters from manga...sooooo, yeah, I did Power :D Enjoy <3

0 3

MEIMEI???? 😳 oh my lady gaga... TSKR 🤲

0 1

With the possibility of Seraphine coming to LoR with the darkin saga.... corrupted Fifi
I used the P&Z darkin as inspiration

114 783

読んだ!!!!:『モンスターがあふれる世界になったので、好きに生きたいと思います 8巻 (デジタル版ガンガンコミックスUP!)』(よっしゃあっ!(GA... 著) https://t.co/iHZPbY1S4A

0 0

questioning whether or not to awooga...

0 1



— Anda, Volkov, sera divertido! Venga...— Insistia el moreno que daba saltitos con las gafas de RV y el juego en sus manos

—Me da mala espina, H, creeme, ya vi esto en un anime.—

Horacio rio mirandole y jalo su manito.— Hazlo por mi...—

31 151



C'est parti !
A partir de Lundi, et tous les lundis, je publierai un chapitre de mon anthologie de mangas du collège et du lycée sur ma page Mangadraft!
Pour les amateurs de manga... amateur!
go >>> https://t.co/C3ttsrc7BH

0 0

Despues de ver por fin Takt Op Destiny...Solo puedo decir....ME DUELE, ME QUEMA, ME LASTIMA!

Ah, y que tengo que jugar el gacha cuanfo salga....Ah y...LENNY BESTO PERSONAJE

1 13

certeza que não foi só eu que lembrei de era uma vez um ômega....

6 70

Pues fueron 3 animes y terminar de poner al dia 1 manga... Ni tan mal https://t.co/2wbFcq3voa

0 3