画質 高画質

Little sketch I made earlier today.
Tablet was in vivid colors and full brightness so it came out a bit dark, but eh

7 12

ERMMM..... I DONT HAVE IDEAS BUT EH... my sona??????? :]

0 5

antes / Después este es mi mejora del enero 2022 a enero 2023 🤙🐉 ustedes piensan que eh mejorado ?

0 33

Eh estado practicando dibujos con estilo de los 90 y curiosamente me esta saliendo bastante bien creo que entre buscando cobre y encontré oro xd espero les guste el nuevo oc

3 12

She will be my digisona c: I wasn't sure I would like the digisona thing, but eh! why not! Name still undecided, but I may use her now and again instead of my fursona.

10 27

Trabajando. JAJAJA.
bueno, en los mods en los que eh trabajado, todo es muy calmado, solo te piden que hagas lo que te toca y listo, lo demás de chill

1 5

Eh might as well post this doodle I did in December

6 30

My quick sketch take on the french mythological creature, the Tarasque dragon that I'm gonna add to my speculative evolution magic World o.o

It's supposed to have 6 legs but eh

3 10

I don't usually draw big robots but eh this time ...........

1 30

"Hot day today, eh neighbor?"

210 1097

meu nome eh isabela, tenho 18, sou do paraná e faço desenho fofo pimposo💐
só sigo artista bom e recomendo todos!!!

2 29

EH???? OME????? PULANG SI KELINCI....,,,, SEMOGA KEDEPANNYA MAKIN MAKIN LAKSEKNYA/ya

ini nitip ayang2ku yawww 😍😘

0 1

eh most human artists could do a better job than this lol

0 1

Buenos días capitannnn * * hoy empezamos con una frase muy mrwonderful eh?

3 8

NO ME CREO QUE POR FIN EH TERMINADO UN DIBUJO EN UN SOLO DIA😭😭😭
Siempre termino tardando mas wtf

6 98

Remi, Blitz and my new moonlight imp!
Naming her Tiziri which MEANS Moonlight.
heh.
Blitz's lil kitten and Honeybun
Polyship experimenting. It's sorta a test I think they're cute! <3
Sorry if this is something people don't like. but eh, I like it

0 26

nice of para-medic to invite us over for a gruesome experiment, eh wes?

0 3

Además fue mi ship de confort porque en esos años yo estaba de muerte porque Eren “rechazó” el beso de Mikasa y comenzó a interactuar más con Historia (si, puesto que llegó su arco), nacieron los EH y bueno, yo me leía unos fanfic para eliminar mi frustración 👍🏻

1 8