one more for thewyvernandthefox on DA! warm grey... nopal's fav

2 6

Im fcking sick with these argument already
Ok lets fcking vote!

RTs for our lovely Nopal Bahenol
Likes for Bandar Tasik Selatan (BTS)

5571 456

J’ai pas de thune, mais j’ai des crayons ! à besoin de fonds pour continuer à lutter contre les lobbies de l’huile de palme.

0 0

Bueno nopalitoz ya pasaron 3 días desde que cumpliste años y te había prometido un dibujo pero se me había reiniciado la computadora y se borro el dibujo pero te hice otro y asi es como quedo uwu
espero que te guste 💚
👊💖

0 7

Nopal! an oc i've drawn maybe a handful of times hehe

318 1385

And another commission for Snopal! I had such a blast drawing this femme drow...Aesthetic tbh

1 6

heres a batch of nequiztli and nopaltzin sketches from the past couple of days . im still trying to get a beat on their faces

1 0

Trying no palm oil/fat for a month, thinking about the orangutans being killed due to deforestation

8 22