//=time() ?>
#バレリーナ #バレエ バレエを踊る海都くん 白黒 補正無し・-6px・^8px #絵描きさんと繋がりたい #AIart #copainter
#commissionsopen 🦈
Commission is now open!
We have 5 slots available this time. Basically, we only accept OC, but if you are interested, please DM me!
ADOPTABLE Post girl
SB : $ 40
AB : N/A
Minimum increase : $3
Payment : PayPal
Commercial use is included!
If you interested DM me
#adoptables #adoptable #characterdesign
本日のサンシャインクリエイション2025Winterに参加します
池袋サンシャインシティ 文化会館2F Dホール
シ-07a ざしきねこ です
色紙はコチラを持って行きますね ちょっと懐かしアニメから…w
@KunoMD One's about witches and the other about music. The Guy She Was Interested In Wasn't A Guy At All just got announced they are getting an anime adaptation!
ADOPTABLE Pink Cat girl
SB : $ 40
AB : N/A
Minimum increase : $3
Payment : PayPal
Commercial use is included!
If you interested DM me
#adoptables #adoptable #characterdesign
'Abel's intervention' Part 7
Ladies, gentlemen, drama starts here, in case you hadn't notice (of course you have XDDD).
#HazbinHotelAbel
#HazbinHotel #HazbinHotelEmily #HazbinHotelCharlie #HazbinHotelVaggie #HazbinHotelOC
#サンクリ 2025 Winter のおしながき
わたしは入院中で居ません😭ごめんなさい
相方に頼んでエマちゃんのミニフィギュア同梱本や二次創作イラスト集を出してもらいます😌
🍪お菓子作りステッカー🍪
#サンクリ 2025 Winterに持って行く新規グッズが出来ました!
グッズセットとくじ、猫耳仕様の手描き色紙もあります!!
◆2025.2.23 池袋サンシャインシティ
◆Dホール『シ-02a』CRYPTO BLUE
にてお待ちしています♡
#コミティア
#出張漫画編集部
#絵が古い 対策
線をクリスタの線画補正機能で細くしたり、
copainterの線画機能でラフ画を補正したヤツを参考にしたりで、
編集さんにも改善したと言ってもらえた
#絵描きさんと繋がりたい
Idea came right when the outfit was released in-game. The bulk of the work was done in 2023. Lost interest when the lineart was finished, as I felt it looked awkward even after multiple fixes. Attempted to revive it last year for New Year’s, but of course not enough motivation.
Opening limited slots for c/mms! Email me if you’re interested / have any questions~
Is enyone who would like to commission me for this art style image?
like full body + outfits ref
These style are match the sticker marchandise very well!
if U interest, feel free to dm me!
冬の山を見回るかすみちゃん⛰️
Kasumi patrols the mountains of winter according to her duties.
今回の出張先では雪がたくさん降って苦労しました💦というわけで、雪の山を絵の素材にしてみました🤭。