画質 高画質

Junji Ito's Microsoft

0 9

Aviso: Sou furry e fanboy.
Eu sou o Anderson (ou Mingau :3) e eu faço isso no Microsoft Paint.

1 2

fanart speedrun any% microsoft paint - 3:12

0 0

新しい Microsoft Edge になってから、1時間くらい放置すると、猫ることがあるなぁ。あと、休止状態(ハイバネーション)からの復帰時も猫ることが増えたなぁ。古い Edge ではなかったんだが。

寝る前に遠征出して、朝、遠征任務ぽちっとして、ディリーの遠征3回をクリア、とかできんやん。

0 0

Quick Art on a personification of Microsoft Edge!
Yes, I use that. Not Chrome. I am afraid of Chrome's tendency to snag all the ram lmao (past experiences) soo
my new PC is just gonna use Edge.



Will be uploading a timelapse soon!

0 1

microsoft paint drawing of jupiter

1 4

Hi

I'm Chelle, artist-in-the-making. I drew some lovely scenes and cute portraits with Microsoft Powerpoint. ☁💖

🖥: https://t.co/sKo3gKmYqg
🎨: https://t.co/UPI0335RRR
☕: https://t.co/LURE0UtlbI

7 23

Hello 💖 I’m Plej from the Philippines and I’m using Microsoft PowerPoint to do art (all pictures attached below are made with PPT) but I’m currently exploring procreate✨

ig: https://t.co/yndbsIIvXO

28 70

Hace unos días se rumoró que tenía en la mirada a Siempre he sido usuario de sin embargo acá 3 poderosas razones para yo poder voltear a en caso de que se vuelvan exclusivos.
🦇


¿Se me escapa otro?

2 3

Hi I'm Daphne Di, a queer public health major & graphic artist from Philippines 🏳️‍🌈 I've been using Microsoft Powerpoint to make art for the last 10 years. I dream of pursuing community medicine while creating inspiring art someday 🌸

🧰: https://t.co/vybySnJL98 🍑

395 1647