画質 高画質

ゼルダ♻️
さっきのリンクのゼルダバージョン!

144 818

5 years on and I am still playing - and loving Are you still playing and how much are you looking forward to https://t.co/ivHR6YPo9N via

0 5

Zelda with some boba.
Reusable straw because she's environmentally conscious.

5 17

Zelda Botw es simplemente otro nivel. https://t.co/g30ryE7Ez7

1 2

夏コミのお品書きになります!
⭐️8月14日(日)2日目・東5ホール・ポ52a | Affection

ゼルダBotWリンゼル(新刊あり)
FF6 エドティナ & ロクセリ

他ちょっとしたグッズ頒布あり
リンゼル新刊表紙絵の無配ポスカだけでもどうぞ〜!
何か変更ありましたら当アカウントでお知らせします

11 9

マスワウィズローブリンク❄️

13 51

Bird - Kass
My Wheel 'O Bids has picked the Lad. So Kass is working on some new songs or something!

1 5

オープンワールドって基本的にBotwなんだよな(背景とかキャラの立ち位置とかこっちに背を向けている所とか)
ドラゴンズドグマみたいなリアルな顔出しのやつは例外だけど。

0 2

tried some greyscale drawings !!! which colouring style is ur fav?

10 64

もうゼルダのキャラデザが良すぎる😭

0 9

ブレワイ#️⃣END
マ・オーヌによろしくなぁーー!

ゲームエンディング、動画共にネタバレOKの方は
4枚目タップ推奨

5ヶ月間、本当にお疲れ様でした!
ありがとうございました!

     
  

8 44