画質 高画質

[#monstaxfanart]

Este besito es vida. ✨💕

Me está gustando mucho dibujar chibis. <3

16 28

・ー・お迎え🐶(181129の)
手持ちは大きい個体が多そう

176 314

大好きと言うと真顔でほんと?と聞き返してたというレポを見たので、、、


1 5

エアハイタ会 ちゃんぎゅん🐺

1 8

ハイタ会行けなかった方へ
エアハイタ会 ウォノ🐰

1 7

The first two are the first ever watercolor pieces I did back in August. Both my drawing & painting skills were kind of awful.

The last two are my most recent pieces. (Of V & Kihyun.)

I think I've improved! ^^

1 3