画質 高画質

Digi boyfriend

589 3033

¡#FelizDomingo Digi-Fans!
Como quien no quiere la cosa, desayuno con Episodio de
Ep. 44 Ya Disponible en 📺

2 8

Congrats !

Here's my take on

TRADIGI
Trad for outlines and cross catching you see (mostly the black ones)
Digi done in autodesk sketchbook https://t.co/l5Z1ufMFzS

5 18

art! Karya Digi pertama setelah lama ga ngambar digi >< sekaligus postingan pertama juga setelah Hiatus lamaa di Twitter. Ada yang mau temenan? Twitter ataupun IG boleeh! ^^

0 24

Ayy, moi c'est Airwarz, je dessine à la fois au Tradi et au digi, j utilise Clip Studio Paint et Medibang. Pour le tradi, juste des Promarker. Et j aime plus particulièrement le style de dessin de ces artistes là @/kuzomari etc..
So, here is my art ⬇️

1 4

hellllloooo :}}
I am tradi/digi artist and I am trying my best everyday...
You all are so talented!

1 3

My 3 worst F-Zero characters?

Billy - Money monke is not doing it for me

Digi-boy - The reason why the F-Zero commitee doesn't give a flying fuck about minors

Dai, San & Gen - Meh, Meh & Meh

0 0

[re-uploading]
this is my first digi art in 2021 n in this page ^^
.
.
.

5 18

The Digi charms that come with the set have different faces on the back ♥ I used to draw lots of cute monsters...only recently started doing a lot of acrylic art!

My Digimon collection releases tomorrow at 7pm Eastern! Preview them here: https://t.co/WDbr4HrnjX

7 14

Hewo! Im Banana i do both digi and irl art. I use ibis paint and my finger to draw, not the best but it works, im working on my style but i think i found two that i really like! If you enjoy me i hope you will enjoy my new art too :3 💛

0 4

[Day 14]
's OC Digi
Little late on this one

13 131

Hi! im krusty 😊 i do trad and digi art 😊
also, im currently hosting a DTIYS 😊👉👈
https://t.co/69R3ebcYqW

0 0


.
.
.
moi c'est Lou-Ann, j'ai 15 ans et je dessine pour m'amuser, jfais du digi et du trad, fanarts d'animés en général, jvous laisse y jeter un œil ✍🏼

4 12

GAPAPA BGTT😭😭
aku awal suka gambar dari tk krn diajarin papa juga (beliau hobinya seni juga). trs mulai serius pas smp kelas 7....mulai digi itu pas kelas 10/11 gitu deh :D
first art nya aku lupa nyimpen dimana HUHU :<
kalo fav yg kiri, latest art yg kanan!!

1 0

Ini awal2 aku nge digi nder smangatt nder

0 1

First digi 2019 (cuma redraw)

Impruv ku lemot sgt yh :')

0 1

Moi j'ai eu le big bg chauve j'ai fait un premier dessin au tradi et du coup je me suis amusee a le faire au digi

13 24

Digi-Wear Collection (Xros Wars Series)

35 118