//=time() ?>
¡#FelizDomingo Digi-Fans!
Como quien no quiere la cosa, desayuno con Episodio de #Digimon.
#DIGIMONADVENTURE: Ep. 44 Ya Disponible en @crunchyroll_es 📺
#DomingoDeDigimon
Congrats @tubigatpapel!
Here's my take on #DTIYSTAP2:
TRADIGI
Trad for outlines and cross catching you see (mostly the black ones)
Digi done in autodesk sketchbook https://t.co/l5Z1ufMFzS
art! Karya Digi pertama setelah lama ga ngambar digi >< sekaligus postingan pertama juga setelah Hiatus lamaa di Twitter. Ada yang mau temenan? Twitter ataupun IG boleeh! ^^
@brand0uille Ayy, moi c'est Airwarz, je dessine à la fois au Tradi et au digi, j utilise Clip Studio Paint et Medibang. Pour le tradi, juste des Promarker. Et j aime plus particulièrement le style de dessin de ces artistes là @/kuzomari @haciendo145 @Hedrick_art etc..
So, here is my art ⬇️
@jasperthecrab hellllloooo :}}
I am tradi/digi artist and I am trying my best everyday...
You all are so talented!
@WBiohazard My 3 worst F-Zero characters?
Billy - Money monke is not doing it for me
Digi-boy - The reason why the F-Zero commitee doesn't give a flying fuck about minors
Dai, San & Gen - Meh, Meh & Meh
Participation au #drawthisinyourstyle de @BabanyanChan
Fait au digi sur medibang
#dtiys_babanyan
I made a cafe uniform! #art #artist #comiccharacter #comicart #digitalart #digi #ArtistOnTwitter #artistoninstagram #artistontumblr #thatartist #cafeuniform #characterdesign
[re-uploading]
this is my first digi art in 2021 n in this page ^^
.
.
.
#artindo #artidn #ArtistOnTwitter #zonakaryaid
The Digi charms that come with the set have different faces on the back ♥ I used to draw lots of cute monsters...only recently started doing a lot of acrylic art!
My Digimon collection releases tomorrow at 7pm Eastern! Preview them here: https://t.co/WDbr4HrnjX
@LitchiKitti Hewo! Im Banana i do both digi and irl art. I use ibis paint and my finger to draw, not the best but it works, im working on my style but i think i found two that i really like! If you enjoy me i hope you will enjoy my new art too :3 💛
@Dani_Lion Hi! im krusty 😊 i do trad and digi art 😊
also, im currently hosting a DTIYS 😊👉👈
https://t.co/69R3ebcYqW
#PortfolioDay
.
.
.
moi c'est Lou-Ann, j'ai 15 ans et je dessine pour m'amuser, jfais du digi et du trad, fanarts d'animés en général, jvous laisse y jeter un œil ✍🏼
@heydiide GAPAPA BGTT😭😭
aku awal suka gambar dari tk krn diajarin papa juga (beliau hobinya seni juga). trs mulai serius pas smp kelas 7....mulai digi itu pas kelas 10/11 gitu deh :D
first art nya aku lupa nyimpen dimana HUHU :<
kalo fav yg kiri, latest art yg kanan!!
@artistsbase First digi 2019 (cuma redraw)
Impruv ku lemot sgt yh :')
@kmiAGLR Moi j'ai eu @SuIahP le big bg chauve j'ai fait un premier dessin au tradi et du coup je me suis amusee a le faire au digi #secretfanart