//=time() ?>
In honor of KH’s birthday—-here is a redrawn Org XIII OC from the heyday back on DA. His name is Xhavan and he has poison powers. I drew him twice in 2006 and never looked back lol
Não são todos os meus favoritos, mas se for pra escolher
Só da pra assumir q sou velha ahhahaah https://t.co/Tlq5LJrxum
💙Art trade for AuraOfOmega [DA] 💙
-
Blue ocs are best!
#originalcharacter #furry #ghostiesfm #blue
@sstarzeroo Hmmm blue lock vi 3/4 en español para tenerlo de fondo mientras limpiaba y hacia mi maleta + maquillarme para el evento haha siento que esta temporada no es taaaan genial pero está bien para dar pauta para el arco que viene, 2da tmp confirmada y película!
antes da pandemia // durante // depois
omagagagagagaggagagag esqueci de trocar o fundo https://t.co/kx0AyWnBLZ
🚨LIVE: ZELDA DIRECT + YOUTUBE NIGHT
BOOBOO DA FOOL WATCHED YOUTUBE SHORTS FOR NEARLY 2 HOURS, LET'S POINT AND LAUGH AT HER AS WE WATCH YOUTUBE VIDEOS TO HELP AID HER CRIPPLING ADDICTION TO YT.
🔴#taiyolive
⬇️⬇️STREAM LINK⬇️⬇️
Queria que o Talon dentro do jogo tivesse ao menos 1% da beleza que ele tem nessa HQ 🗣
@RinaVirtual Como que te v... RINAAAA CASI ME DA UN PARO!!!
Im staying til this place fully becomes unbearable but heres where you can find me if twitter explodes!
Tmblr: https://t.co/sln3E17ETb
(this will become my main site if twit dies)
DA:https://t.co/fQqirDDfMG (not active here yet but i may upload here again soon)
To celebrate our 1/3 or 1/4 progress on our project on dA, here's all of the South Central Kalos pokemon interacting in fun ways not seen in my renders - I'm not the best with backgrounds so bear with me xP.
To check out which is which if you're interested, check it out below!
Oieee! Para comemorar a parceria com @tinyBuild com a @LeveelGG , amanhã (29/03) estarei jogando Speed Runners no canal da GG com @lameza_leon, @JoaoLHCB e meu amigo que me acompanha nas minhas lives 🌹
Devo avisar que vai rolar sorteio do game 👀
Espero vocês às 10 da manhã ✨
minha wacom véia de guerra resolveu dar de deixar esses traços no fim da pressão, sme nenhum motivo aparente. muito irritante, parce aquela bexiga comprida.
Ao vivo agora! Estreando The Legend of Spyro: Dawn of the Dragon, continuação da trilogia que inicamos no GBA.
Bora retrozada!
https://t.co/K9iJYJ3ItH
#retrogaming #spyro #ps2
Hi, I'm Peppie! (They/Them)
I'm an artist who loves designing original characters. 💖✨
🎨 Instagram, Tumblr, DA, etc: peppiemints
🌟 Linktree: https://t.co/EMga2NHg83
☕ Ko-fi: https://t.co/I4HoIEkHdt
🎉 Join my Discord! (18+): https://t.co/2Tkufav7Xx