画質 高画質

In honor of KH’s birthday—-here is a redrawn Org XIII OC from the heyday back on DA. His name is Xhavan and he has poison powers. I drew him twice in 2006 and never looked back lol

6 15

Não são todos os meus favoritos, mas se for pra escolher
Só da pra assumir q sou velha ahhahaah https://t.co/Tlq5LJrxum

0 2

💙Art trade for AuraOfOmega [DA] 💙
-
Blue ocs are best!

3 9

Hmmm blue lock vi 3/4 en español para tenerlo de fondo mientras limpiaba y hacia mi maleta + maquillarme para el evento haha siento que esta temporada no es taaaan genial pero está bien para dar pauta para el arco que viene, 2da tmp confirmada y película!

0 4

antes da pandemia // durante // depois

omagagagagagaggagagag esqueci de trocar o fundo https://t.co/kx0AyWnBLZ

0 0

🚨LIVE: ZELDA DIRECT + YOUTUBE NIGHT

BOOBOO DA FOOL WATCHED YOUTUBE SHORTS FOR NEARLY 2 HOURS, LET'S POINT AND LAUGH AT HER AS WE WATCH YOUTUBE VIDEOS TO HELP AID HER CRIPPLING ADDICTION TO YT.

🔴#taiyolive
⬇️⬇️STREAM LINK⬇️⬇️

2 5

Queria que o Talon dentro do jogo tivesse ao menos 1% da beleza que ele tem nessa HQ 🗣

22 190

uma gostosa (oc da @/OlaraNow )

4 68

Now when you turn up da brightness you get

0 2

Como que te v... RINAAAA CASI ME DA UN PARO!!!

0 2

Im staying til this place fully becomes unbearable but heres where you can find me if twitter explodes!

Tmblr: https://t.co/sln3E17ETb
(this will become my main site if twit dies)

DA:https://t.co/fQqirDDfMG (not active here yet but i may upload here again soon)

6 83

Have no fear, Da Cheff is here!

9 52

To celebrate our 1/3 or 1/4 progress on our project on dA, here's all of the South Central Kalos pokemon interacting in fun ways not seen in my renders - I'm not the best with backgrounds so bear with me xP.

To check out which is which if you're interested, check it out below!

0 0

Oieee! Para comemorar a parceria com com a , amanhã (29/03) estarei jogando Speed Runners no canal da GG com , e meu amigo que me acompanha nas minhas lives 🌹

Devo avisar que vai rolar sorteio do game 👀

Espero vocês às 10 da manhã ✨

7 22

minha wacom véia de guerra resolveu dar de deixar esses traços no fim da pressão, sme nenhum motivo aparente. muito irritante, parce aquela bexiga comprida.

0 2

Ao vivo agora! Estreando The Legend of Spyro: Dawn of the Dragon, continuação da trilogia que inicamos no GBA.

Bora retrozada!
https://t.co/K9iJYJ3ItH

0 3

Hi, I'm Peppie! (They/Them)
I'm an artist who loves designing original characters. 💖✨

🎨 Instagram, Tumblr, DA, etc: peppiemints

🌟 Linktree: https://t.co/EMga2NHg83

☕ Ko-fi: https://t.co/I4HoIEkHdt

🎉 Join my Discord! (18+): https://t.co/2Tkufav7Xx

15 58

Going to try uploading art here and see how it goes. Also on my DA.

1 1