🎶💛Canta,

que la vida ho demana

La veritat m'es igual el destí

El que vull és que caminis amb mi💜🎶

3 24

Avui a la tdt al canal ,un nou programa de amb la com a convidada i les com a entrevistadores!! (Apart del i un servidor)
Us hi esperem cap al voltant de les 21:00 !!

5 16

El otro día paseando con Bru, pasamos por al lado de una calle donde alguien había tirado un montón de basura por el suelo y me dijo: “Vull anar amb coet per veure si la terra està trista”

0 3

Aquest diumenge visita guiada amb a l'expo del ! De veritat que us agradarà i molt!

4 18

Un altre encàrrec de caricatura amb foto de referencia dels cracks que no em cansaré de recomenar. Thank you very much for your material!! :D

3 40

Així em sento jo amb tú... Encara que no m'expliquis cosetes.

0 1

Se'ns apropa un cap de setmana molt artístic a amb i amb aquest sobre dibuix de a plein air!
🗓️ Diumenge 19 de juny de 10 a 14h
👨‍🎨 Amb la il·lustradora científica i naturalista Blanca Martí de Ahumada
📝https://t.co/li0qwtow9Q https://t.co/fhmxh1gtxC

5 8

El parc de l'Aqüeducte, el i tot ja estan a punt per a la seva Festa Major! Amb concerts, cinema, teatre, exhibicions, activitats infantils...

🎊 El tret de sortida és avui! Consulteu el programa a https://t.co/eJIaiz11QT.

0 0

Avui és l'aniversari d'un dels membres més estimats de la comunitat, l' . Tenia previst un part múltiple però amb l'emoció se m'ha escapat una tita nova...crec que ha sortit a ell.

5 28

Avui con cada Dijous teniu un nou programa de a la TDT al canal de ,aquesta vegada desde Ripoll amb en ,Anna Maria Camps i l’ Oscar Muñoz ( els nostres Vegeta ,Arale i Yamcha XD) , us hi esperem cap als voltants de les 21:00 !!

2 8

El parc de l'Aqüeducte, el i tot es preparen per a la seva Festa Major! Amb concerts, cinema, teatre, exhibicions, activitats infantils i molt més.

🎊 El tret de sortida és divendres! Consulteu el programa complet al cartell.

4 3

El dijous 9 tenim una nova cita amb la i el amb la presentació de “El suport mutu. Un factor d’evolució”, de Piotr A. Kropotkin, acompanyats de la seva traductora, Alba Padrós

(Il·lustració )

3 3

こんにちは!! 👋

Aquesta nit, a les 22:00, serem en directe a amb en per parlar de One Piece i la saga Wano, AMB SPOILERS!! Repassarem el capítol d'aquesta setmana i tots els aconteixements que hi ha hagut! 🤩

Vigileu si no aneu al dia! Us hi esperem! 😜

0 10

Amb Philip Larkin, els anglòfils tenim un filó inesgotable. Per exemple, en la introducció de "Jill", escriu que el comentari més elogiós que va rebre com a estudiant a Oxford va ser: "El Sr. Larkin és capaç d'entendre una qüestió, si se li explica".

9 24

Bon dia!! ens llevem amb més suavitat a la costa, humitat a la costa, per tant, xafogor i possibilitada aparició alguna boira, a l'interior cap a uns 32 graus i a la tarda algun ruixat avui més probable Garrotxa i ripollès, dimarts i dimecres respir x tornar a pujar.

3 59

Ens veiem avui a Folgueroles amb en i les que estan de concert poderós !!

2 7

Avui hem estat dibuixant a . En concret, pel darrera del , dins la Mina i pel carrer fosc. Tot plegat amb la molt bona companyia del i la troupe de Aquí us deixo els dos dibuixos que he fet ☺️

1 13

amb 20 anyets amb el pèl de colors y 25 intentant descobrir qui sóc encara però més contenta https://t.co/gS9HpBMlJc

0 0

Aquest dissabte a Vilafant, la primera festa del còmic, convidat especial Àlex Santaló, amb exposició,activitats, jocs de taula i xerrades. Us esperem de 16 a 20h. Una de les taules rodones amb i nosaltres mateixos.

4 10

Tracta sobre antigues civilitzacions d’orcs que lluiten entre ells i amb… els orcotrolls. Una mena d’orcs que en vaig inventar més salvatges, musculosos i rabassuts que ja feia sortir als meus còmics de fa 20 anys (a Oro Rojo mateix és un dels protagonistes).

1 3