Pour son retour en fanfare, me suis dit que ça pouvait être cool de gagner le roman non? 🤔

Pour participer on RT, on follow et on tag quelqu'un avec un bankai incroyable! 😁 TAS le 17/09!

157 126

872 - Cari Pacar
Kualitas diri kok cuman good rekening doang bro?

Meskipun ekonomi gak sulit, gaya gak perlu ngikut elit bos! Tas unik ala-ala tabung gas subsidi ini bisa didapatkan di Instagram /flirty.id

6 39

CoC『村八分人力TAS』

KP夕凪
PL しば(才目 譲二)
  まい子(木 みん)

正気の街で暴れ倒した2人組で村八分になってきたぞ!!!
「愚かなものどもよ!!地獄の業火に焼かれて○ね!!!!!!」

1 5

sort le 29/11/2022 ! Pour fêter ça, m'a donné 2 Heroïc Edition à vous offrir !

Pour participer :
✅ Suivre
🔁 RT ce tweet
🐉 Dites-moi en comm quelle monture drake je devrais imaginer pour DF !
🗓️ TAS le 05/10/22
🇪🇺 EU only

607 444

staking is live!

Didn't know about this before getting into TAS, however the community has been super helpful and the UX is clean.

Bullish af

29 129

Après quelques mois où j’ai dû m’exercer au dessin parce que si l’histoire intéressait les éditeurs, les dessins de la première version laissait… un peu à désirer. J’ai qq comparatifs ! Évidemment, j’apprends sur le tas donc les derniers épisodes sortis sont bcp mieux ! 😎

0 6

[Pre-Order] TaS 7th anniversary LUCKY BOX "Thank You"

💰 Box ละ 1,590 บาท (รวมส่งมาไทยแล้ว)
⭐️ ไม่รับมัดจำ
🗓 เว็บเริ่มจัดส่ง 11/2022 คาดว่าจะถึงไทย 12/2022-01/2023
🔒 ปิดรับ 10/10/2022 หรืออาจจะปิดก่อนกำหนด


87 73

5分位超鬱だったお昼の私が死にたいって呟こうかなって泣いてる時に『どうせ30分もすれば元気になるんだから堀場くん描いて寝ろ』って内なる自分に言われてTAS動画流しながら描いた堀場くん♡スポーツの秋なので一生サッカーしてて♡尚サッカーまるでわからない←

2 13

When, tas chikit@ // When, Minus Rayna ta chikita (xd)

17 86

For future Superman movies I want to see more of the city of Metropolis as a city of the future and more of a art decko type of city like we see in the in Superman TAS and we saw in DC's etc.

0 1

Hii, I am Tasuh, but call me Tas, or your screaming shelf Oni.

Love punching people in the face while drinking beer. Hot sauce is my passion and will bath in it.

I love slapping bald men on the head and telling them they are a good boi ;)

0 1

hola hola , te quedaste dormido en vc , tas bien? adrix despierte pe hola hola hola

1 8

Bruce Timm drew a similar piece back in the early days of B:TAS that breaks every Broadcast Standards and Practices rule. https://t.co/waYRjbrflX

4 10

I freaking loved this designs of Harley in her 30th anniversary when she was created in Batman TAS.
This are peak designs of Harley and I would finish reading her 30th anniversary run as a huge fan of her character.

0 1