画質 高画質

Retake of an old drawing (back from 2015) ! Glad to see I was able to make a new version, that I like way better ^^-

4 7

最終回、Retake21『そして、明日』更新されております!
よろしくお願い致します!
そして、今まで読んで頂き本当にありがとうございました…!!
変則系クアドラングル [COMICメテオ] https://t.co/MddrA9WSBV

72 161

I try and retake it on Photoshop. Good beginning to test some colors. On https://t.co/pvt3Oeas1l

2 4

small draw for 's b-day \o/ ! poor missy getting another sweet, strawberry topped cake from her caretaker~

4 10

『変則系クアドラングル Retake20:愛の花束』更新されております!
担当様の粋なはからいで、トビラにいろんな英文が散りばめられておりますのでそこも楽しんでいただけると嬉しいです!
よろしくお願いいたしますー!
https://t.co/zls8HU3RRq

39 50

Imperial Japanese Army
Ki-78 "Ken 3"
Retake

59 88

self-appointed caretaker

31 67

KawaiiCaretaker uploaded Badly Drawn Sky Sisters https://t.co/i2AgrheNJP

1 2