//=time() ?>
My only achievement in 2018 is getting so desperate for a new Nazuna gacha I decided to make my own.
#あんスタ
me: okay I wanna draw some simple fanart without any backgound
me: okay it's an event nazuna he's an angel with huge wings and big golden halo
39 no Pops | Kazuna #pixiv https://t.co/8NvUOAhqfk
「39 no Pops」フライヤーイラストをpixivにあげました!よろしくお願いします〜!
TwiPla : https://t.co/8yNCx7oOHe
#39Pop
Nazuna pyon pyon!
#enstars #EnsembleStars #nitonazuna #nazunanito #ra*bits #あんスタ #仁兎なずな
[Announcement]
Hey guys what's up!! Just a quick announcement!! Starting from this Thursday, I'm going to start a new corner called "Nazuna's Throwback Thursday"!! In this corner I'll be reintroducing cosplayers and illustrators that I've brought up before!! Stay tuned!😘 #tbt
sunshine แสงสว่างปิ๊งๆอยู่กลางเหม่ง...
ห๊ะ!ไม่ใช่หรอ กระแสเงียบแล้วไงถ้าใจอยากจะวาด👀👌 #takaokazunari #ทาคาโอะ
inktober days 5 & 6 are shu & nazuna!
never had the sovereign seen anything more beautiful in his garden.
Last one, but no less important, Azuna~ (probably mad at me as how this illustration ended up, lol 😅)
#8102スルビデズィウスンダウトガリア
#ダンデビ3周年 #ダンデビ #dandevi #dwd_anime
💐KAZUNA
担当ことのは「Hasta la vista」
今回はスペイン語の別れの挨拶をテーマに、幼馴染の二人の青年を描いてみました。
Me alegro de que puedas venir!
よろしくお願いします。